Cele mentoringu indywidualnego
- Przygotowanie Klienta do znaczącego wystąpienia publicznego.
- Diagnoza zasobów i rezerw.
- Okiełznanie tremy.
- Trening z informacją zwrotną.
Rekomendowany przebieg
- Zbadanie potrzeb Klienta, celów, przygotowanie harmonogramu działań.
- Diagnoza kompetencji prezentacyjnych Klienta testem Master Person Analysis (vide: opis poniżej).
- Przekazanie feedbacku Klientowi w formie bezpośredniej oraz pisemnej.
- Praca mentoringowa nad wystąpieniem klienta: cel, zasoby, rezerwy.
- Trening mentalny (np. trema, panowanie nad stresem).
- Przygotowanie konspektu wystąpienia: początek, interaktywność, część główna, zakończenie.
- Trening wystąpienia z kamerą.
- Informacja zwrotna oraz trening z korektą.
O Master Person Analysis
MPA (Master Person Analysis) jest systemem opartym na kwestionariuszu osobowości zawodowej, stworzonym przez firmę Master Management International z siedzibą w Danii. Test ten już od 30 lat jest z powodzeniem wykorzystywany na rynkach Europy. Master Person Analysis należy do kategorii testów psychologicznych zaprojektowanych pod kątem potrzeb działów personalnych. W Polsce z Master Person Analysis korzystają m.in.: Empik, FM Logistics, Valeant (ICN Polfa Rzeszów), KRKA, Pandora, Pramerica, Ramirent, Sonion.