Mentoring Indywidualny
i trening wystąpień publicznych

Cele mentoringu indywidualnego

  1. Przygotowanie Klienta do znaczącego wystąpienia publicznego.
  2. Diagnoza zasobów i rezerw.
  3. Okiełznanie tremy.
  4. Trening z informacją zwrotną.

Rekomendowany przebieg

  1. Zbadanie potrzeb Klienta, celów, przygotowanie harmonogramu działań.
  2. Diagnoza kompetencji prezentacyjnych Klienta testem Master Person Analysis (vide: opis poniżej).
  3. Przekazanie feedbacku Klientowi w formie bezpośredniej oraz pisemnej.
  4. Praca mentoringowa nad wystąpieniem klienta: cel, zasoby, rezerwy.
  5. Trening mentalny (np. trema, panowanie nad stresem).
  6. Przygotowanie konspektu wystąpienia: początek, interaktywność, część główna, zakończenie.
  7. Trening wystąpienia z kamerą.
  8. Informacja zwrotna oraz trening z korektą.

O Master Person Analysis

MPA (Master Person Analysis) jest systemem opartym na kwestionariuszu osobowości zawodowej, stworzonym przez firmę Master Management International z siedzibą w Danii. Test ten już od 30 lat jest z powodzeniem wykorzystywany na rynkach Europy. Master Person Analysis należy do kategorii testów psychologicznych zaprojektowanych pod kątem potrzeb działów personalnych. W Polsce z Master Person Analysis korzystają m.in.: Empik, FM Logistics, Valeant (ICN Polfa Rzeszów), KRKA, Pandora, Pramerica, Ramirent, Sonion.

Udostępnij ten artykuł na: