O nas

ROZWIJAMY ZAWODOWO

Jesteśmy firmą szkoleniową świadczącą usługi dla firm, instytucji oraz klientów indywidualnych. Naszym celem jest kompleksowa obsługa  w obszarach kompetencji miękkich – w szczególności wystąpień publicznych i komunikacji, a także w zakresie sprzedaży, negocjacji, budowania marki, zarządzania zmianą, zarządzania czasem, zarządzania emocjami i stresem, nowoczesnego przywództwa. W ramach naszej oferty proponujemy szkolenia zamknięte dedykowane oraz otwarte, a także treningi i mentoring indywidualny.  Nasz zespół trenerów stałych i współpracujących to eksperci z pasją do przekazywania wiedzy praktycznej, nieustannie podnoszący swoje kwalifikacje, wykładowcy wyższych uczelni, aktywnie działający przedsiębiorcy.

JAKOŚĆ, NOWOCZESNOŚĆ, ZADOWOLENIE

Naszym nadrzędnym celem jest zasada tworzenia i dystrybucji jakościowych produktów, edukacja na najwyższym poziomie przy użyciu nowoczesnych narzędzi szkoleniowych oraz dbałość o komfort i satysfakcję klienta w ramach realizowanej współpracy. Bliska nam jest współpraca H2H, wychodzimy na przeciw potrzebom ludzkim wykorzystując wiedzę z zakresu psychologii osobowości dla lepszego dopasowania rozwiązań w konkretnych przypadkach, stawiamy na nowatorskie narzędzia.

CO NAS WYRÓŻNIA?

Rozwijając innych podnosimy własne kwalifikacje. Nasi trenerzy to grono ambitnych pro-rozwojowych pasjonatów wiedzy zorientowanych na rezultaty klienta osiągane w możliwie najkrótszym czasie. W praktyce oznacza to, że nie wciskamy sztampowych rozwiązań aby zarobić, ale rekomendujemy takie, które pomogą rozwinąć naszych klientów w kierunku ich celów. Nasi klienci mogą mieć pewność, że korzystają z aktualnej i sprawdzonej wiedzy, mającej praktyczne zastosowanie dla poprawy wyników.

Oferujemy produkty w języku polskim i angielskim.

JAK PRACUJEMY?

Systemowo. Wnikliwie diagnozujemy obszary deficytowe, następnie dopasowujemy najlepsze rozwiązanie bądź zespół rozwiązań dostosowanych do  konkretnej potrzeby rozwojowej. Doradzamy i dyskutujemy zanim wdrożymy określone działanie, tak by klient miał pewność, że wie jak i po co pracujemy oraz dokąd ma nas to zaprowadzić.

Elastycznie. Nieustannie monitorujemy proces realizacji usługi, modyfikując jego elementy w modelu najlepiej dopasowanym do odbiorcy.

Empirycznie. Stosujemy sprawdzone rozwiązania, metody, strategie, które mają szansę sprawdzić się w podobnych przypadkach jak te przepracowane przez nas i nasze autorytety.

 

 

 

 

Udostępnij ten artykuł na: